微🥇Squats Vs Deadlifts - The BEST Lift 2 - Fitness Angela Salvagno & Fitness News

Squats Vs Deadlifts – The BEST Lift 3

Di bahagian pertama ini mungkin kesimpulan tiga bahagian ke siri Vs yang saya tulis selama beberapa waktu sekarang, saya melihat Squats Vs Deadlifts. Tiada keputusan yang dicapai, tetapi maklumat di dalamnya adalah perlu bagi anda untuk mempunyai keseluruhan gambar supaya apabila siri mini ini dalam satu siri menyimpulkan, anda boleh mempunyai semua fakta sama ada bersetuju atau mempersoalkan apa pendapat saya. Saya bukan orang yang peduli untuk menjadi betul, tetapi jika pendapat saya dipersoalkan maka saya harus menganggap bahawa saya berada di landasan yang betul. Setelah berkata demikian, sila tanya apa keputusan akhir saya jika anda tidak bersetuju. Perselisihan sering membuat pemahaman yang lebih baik untuk kita semua.

Saya sedang menatap deadlift ketika kami lepas dan sekarang saya ingin memulakan artikel hari ini dengan cara pemindahan deadlift ke dalam sukan. Semua sukan melibatkan beberapa bentuk pendorong ke hadapan. Sama ada berjalan atau meluncur. Pada mulanya ia seolah-olah seolah-olah jongkong itu akan menjadi latihan yang ideal untuk meningkatkan pergerakan ke hadapan ini, tetapi sebenarnya, gumpalan yang paling sesuai. Ia adalah lanjutan melalui pinggul yang mendorong kita ke hadapan dan sementara jongkong juga memenuhi lanjutan pinggul, si mati adalah senaman berasaskan lanjutan hampir seluruhnya. Fungsi utama hamstring adalah untuk bertindak sebagai extensor pinggul dan tidak ada perbandingan mortar ke jongkong yang merupakan latihan hamstring yang lebih baik.

Melihat sebagai glutes dan hamstrings adalah otot yang lebih besar daripada quadriceps, ia masuk akal bahawa anda akan bergantung kepada otot ini untuk membantu anda dalam kehidupan seharian lebih daripada otot quadriceps yang lebih kecil. Sudah tentu, semua otot adalah penting seperti keseimbangan antara mereka, tetapi tujuan siri ini adalah untuk menentukan senaman mana yang TERBAIK.

Apabila ia datang kepada komposisi badan kita perlu melihat jumlah pengambilan otot dan itu juga boleh dikatakan kebohongan yang memihak kepada deadlift. Otot-otot seluruh badan secara aktif direkrut dan pengaktifan itu membolehkan otot yang lebih lega dibina yang akhirnya akan meningkatkan metabolisme anda yang seterusnya akan membolehkan badan anda berubah menjadi mesin tanpa lemak yang kita semua mahu badan kita menjadi.

Ketika datang ke punggung bawah, dan sakit belakang atau ketidakstabilan, kedua-dua latihan ketika dilakukan dengan benar akan meletakkan tubuh Anda dalam posisi yang memadai untuk merekrut otot penstabil dengan lebih efektif daripada mengatakan hiperkrip. Beban dan rentang gerak dikira bahawa jongkok dan jongkong mati dibuat melalui persekitaran yang selamat untuk punggung bawah dan pengangkat. Penekanan pada teknik yang betul dengan kedua-dua latihan ini tidak dapat dilebih-lebihkan. Kemajuan yang betul juga harus diperhatikan sebagai meningkatkan ketahanan tanpa asas yang tepat akan menghasilkan hasil yang membahayakan. Sekurang-kurangnya ia akan berkompromi borang dan pada masa itu faedah latihan menjadi tidak berkesan.

Apabila kita seterusnya bersama-sama, saya akan mengambil Squats Vs Deadlifts satu langkah lebih jauh dan menjalankan kedua-duanya melalui senarai semak untuk melihat apakah akhirnya kita dapat menentukan pemenang yang jelas.

Baca lebih lanjut:

  • Squats Vs Deadlifts – The BEST Lift
  • Squats Vs Deadlifts – The Best Lift 3

Selamat Mengangkat!

Like this post? Please share to your friends:
Tinggalkan Balasan

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: