Jackson mengakui dia menderita air mata Bicep di Arnold Classic Australia - Kecergasan Angela Salvagno & Fitness News

Kevin Levrone The Day After The Show … Looking Phenomenal !!!

Dexter Jackson mengoyakkan bicep kirinya di Arnold Classic Australia 2018.

Hujung minggu ini di Arnold Classic Australia 2018 Roelly Winklaar berjaya melepasi William Bonac dan Dexter Jackson yang tidak menua untuk memenangi Arnold Classic Australia 2018. Dan sementara 'The Dutch Beast' pasti tepat dan layak mendapat kemenangan, ada sesuatu yang sangat pelik tentang Dexter ketika dia naik ke atas panggung.

Bicep kiri Dexter kelihatan bengkak, lembut dan tidak dapat dibayangkan berbanding dengan haknya. Semua orang di pentas dan di luar panggung di media sosial menyedari bahawa ada sesuatu yang tidak kena dengan bicep kiri Dexter, termasuk Lee Priest & Luimarco.

Dexter, 48 tidak pernah merobek otot sepanjang tahun ini tetapi mungkin nasibnya akhirnya terlepas kerana dia mengesahkan media sosial bahawa dia mengalami 'Fucking Slight Tear'

Dalam jawapan kepada komen negatif mengenai media sosial mengenai Lengannya dan kemungkinan penggunaan minyak / synthol Dexter berkata:

"Saya ada tidak pernah menggunakan apa-apa minyak dalam lengan saya atau tatu tempoh untuk perkara itu. Dapatkan fakta anda lurus sebelum anda mula menjalankan mulut anda, anda tidak tahu sama ada semua !! "

Kecederaan Dexter kelihatan sama seperti Jay Cutler yang dialami pada tahun 2011 Encik Olympia apabila dia melepaskan gelaran ke Phil Heath.

Dexter Jackson berusia 48 tahun jadi jika ini adalah kecederaan serius yang memerlukan sedikit masa untuk menyembuhkan! Kami berharap kecederaan itu tidak serius dan kami berharap Dexter mendapat pemulihan pantas dan cepat dan kami suka melihatnya kembali beraksi di peringkat Olympia.

Like this post? Please share to your friends:
Tinggalkan Balasan

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: