🥇🥇Mayweather vs McGregor: Floyd Mayweather TKOs Conor McGregor Dalam Pusingan Ke-10 - Kebugaran Angela Salvagno & Fitness News

Cris Cyborg Is On Rampage, Panggilan Holly Holm untuk UFC 219 Judul Nout di Las Vegas

Setelah semua gembar-gembur di sekeliling perjuangan yang digelar "Fight Money" dan "The Fight of the Century", Conor McGregor dan Floyd Mayweather akhirnya turun ke perniagaan dan berhadapan dalam lingkaran kuasa dua.

Floyd Mayweather terselamat daripada cabaran yang lebih sukar daripada Conor McGregor untuk menjaringkan gol penyamaan juara UFC pada malam Sabtu di Arena T-Mobile di Las Vegas.

Dalam pusingan ke-10, Mayweather menjebak McGregor di sudut dan mendapat hak yang besar. Kemudian yang lain dan McGregor tersandung ke belakang. Kemudian, Byrd menghentikannya. Sudah berakhir. TKO pusingan ke-10. Beberapa saat kemudian, McGregor berkata, "Saya sudah mati." Ya, dude. Tiada jenaka.

Selepas pertarungan berakhir dengan Floyd Mayweather mendapat emosi sedikit apabila dia memberitahu Showtime dia berhutang peminat dari perjuangan Pacquiao dan dia mahu memberi mereka pertunjukan.

Dia juga berkata McGregor adalah pesaing yang lebih sukar daripada yang difikirkannya. Ditanya mengenai 50-0 dan kepentingannya, Mayweather berkata, "Rocky Marciano adalah legenda. Saya melihat ke Hall of Fame beberapa hari. "Mayweather juga berkata," pasti, "ini adalah perjuangan terakhirnya.

Apa yang anda fikirkan tentang perjuangan? Beri tahu kami dalam ulasan di bawah.

Like this post? Please share to your friends:
Tinggalkan Balasan

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: